“Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών” Απρίλιος 2016

To HAPPYORNOT®, το παγκόσμια βραβευμένο σύστημα μέτρησης Ικανοποίησης του Πελάτη, υποστηρικτής στο Συνέδριο «Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών» 2016.

Kales Praktikes

H παγκόσμια βραβευμένη και επικρατέστερη λύση μέτρησης της Ικανοποίησης του Πελάτη HappyOrNot, ήταν υποστηρικτής στο Συνέδριο «Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών» που διοργανώθηκε από τη Boussias Communications, τη Δευτέρα 25 Απριλίου στο OTE Academy.

Στα πλαίσια του Συνεδρίου, περισσότεροι από 250 κορυφαίοι επαγγελματίες του χώρου της Εξυπηρέτησης Πελατών, αξιολόγησαν το περιεχόμενο του Συνεδρίου με τη λύση HappyOrNot που αντιπροσωπεύει η A HappyCompany (www.ahappycompany.gr) για την Ελλάδα και την Κύπρο και σφράγισαν την επιτυχία του Συνεδρίου, αξιολογώντας το με 80% θετικές απαντήσεις και έναν υψηλό δείκτη Ικανοποίησης NPS.