Πως λειτουργεί η υπηρεσία HappyOrNot
Συλλογή αποκρίσεων Παρακολούθηση αποτελεσμάτων Σχεδιασμός Βελτιώσεων
Συσκευές που συλλέγουν αποκρίσεις – η καρδιά της υπηρεσίας
Σας υποστηρίζουμε να ΑΚΟΥΤΕ το σύνολο της πελατειακής σας βάσης με τα 4 χαμογελαστά μας πρόσωπα. Είναι το κλειδί στο να εισπράξετε τις αντιδράσεις των πελατών και των συνεργατών σας, απαραίτητες για τη συνεχή βελτίωσή σας, και να κατέχετε την ακριβή εικόνα των υπηρεσιών σας..
Smiley Terminals
Ευφυές cloud-based Reporting Service – Ο εγκέφαλος της υπηρεσίας μας
Σας υποστηρίζουμε να ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΤΕ το επίπεδο το υπηρεσιών σας και σας δείχνουμε που μπορείτε να βελτιωθείτε με το ευφυές Reporting Service τηε υπηρεσίας HappyOrNot. Σε αυτό το σημείο συγκεντρώνονται, αναλύονται και προετοιμάζεται η στατιστική ανάλυση των αποκρίσεων
24/7 πρόσπαβαση από όσους χρήστες ορίσετε
Σύνοψη των αποτελεσμάτων κατευθείας στο email σας

Reporting Service
Το Reporting Service είναι ένα εύχρηστο εργαλείο, που επιτρέπει να κατανοήσετε τα αποτελέσματα σας. Πολύ ξεκάθαρα, δείχνει την απόδοση σας, και που χρειάζονται βελτιώσεις. Με χρωματική κλίμακα, βλέπετε τις διακυμάνσεις και σχεδιάζετε τις ενέργειες σας.
Δίνει συγκρίσιμα αποτελέσματα για τους επισκέπτες – στον χώρο σας και online
Αποτελέσματα ανά ώρα, ημέρα, εβδομάδα, μήνα έτος
Με το HappyOrNot έχετε ένα ολοκληρωμένο σύστημα παρακολούθησης της ικανοποίησης των πελατών σας.
Μοιραστείτε τα αποτελέσματα- Η ουσία της υπηρεσίας μας
Η υπηρεσία HappyOrNot μπορεί άμεσα να υλοποιηθεί σαν ένα Key Performance Indicator και να οδηγήσει σε αποτελεσματικότητα της επιχείρησης σας.
Αποδεικνύει ότι η γνώμη του πελάτη σας μετράει
Καταδεικνύει την επιτυχημένη πορεία σας
Οι επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν το HappyOrNot δείχνουν ξεκάθαρα ότι – ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ ΤΟΥΣ – και με αυτό τον τρόπο η απόκριση των πελατών τροφοδοτεί κίνητρο βελτιώσης για όλους.