New Smiley Wall for Restaurants

New Smiley Wall for Restaurants

New Smiley WallTM

Η κορυφαία Λύση μέτρησης Ικανοποίησης Πελατών που αποφέρει τις μεγαλύτερες αποκρίσεις και σας βοηθά να βελτιώσετε την αποδοτικότητα της Επιχειρησής σας.

Μετά από τη χρήση του HappyOrNot, 80% των επιχειρήσεων βελτίωσαν την ικανοποίηση των Πελατών 8-10% και έφεραν εξαιρετικά αποτελέσματα.

 

[…]

Read more »
Scent marketing

Scent marketing

To Scent Marketing eίναι μια τεχνική marketing που στοχεύει να προσελκύσει τον καταναλωτή, μέσω των αισθήσεων του για να επηρεάσει τα συναισθήματα του και στη συνέχεια τη συμπεριφορά του. Η όσφρηση χρησιμοποιείται σαν μέσω προβολής της μάρκας γιατί ενισχύει τηνυπενθύμιση της. Η ανθρώπινη όσφρηση είναι η πιο ευαίσθητηαίσθηση και διακρίνει πάνω από 10,000 διαφορετικές οσμές: ασκείεξαιρετική υποβολή στη μνήμη και την εμπειρία μακροπρόθεσμα

Η σειρά εξειδικευμένων εφαρμογών εσωτερικού αρωματισμού για επαγγελματικούς χώρους ScentIt με 100% φυσικά αιθέρια έλαια που εισάγονται από την Ιαπωνία και εξειδικευμένα συστήματα διάχυσης, σας βοηθά να ενισχύσετε τηνεταιρική ταυτότητα της eπιχείρησής σας και αυξήσετε την Iκανοποίηση των […]

Read more »
Ηρθαν τα Teatro Fragranze Uniche στην Ελλάδα και Κύπρο

Ηρθαν τα Teatro Fragranze Uniche στην Ελλάδα και Κύπρο

Καλωσορίζουμε την κορυφαία ιταλική σειρά αρωματικών χώρου Teatro Fragranze Uniche στην οικογένεια μας και τα συστήνουμε στην ελληνική και κυπριακή αγορά.
Η σειρά γνωρίζει εξαιρετική επιτυχία στην Ιταλία και ολο τον κόσμο εδώ και 5 χρόνια.
Αποτελείται από αρωματικά χώρου, αρωματικά για υφάσματα, κεριά και εντυπωσιακά βάζα.

Θα την βρείτε στα καλά καταστήματα σε όλη την Ελλάδα και Κύπρο και στο e-shop  μας

[…]

Read more »
Job Happiness – People Just Want to Be Happy

Job Happiness – People Just Want to Be Happy

 

By Jeffrey J. DeWolf 
3 MIN READ

Business owners and leaders share a single driving purpose: Perform well, sustain or grow, and be profitable. They also share a common challenge: People issues. An organization’s people are either the secret ingredients to a great recipe, or the toxin that poisons the dish.

We tend to over complicate stuff. Human nature is human nature. At the core of human nature is a desire to be happy. Humans are wired to embrace things that are pleasant and to resist things that are not. While happiness itself is wildly complex, one thing is certain: Having a bad job is bad.

Time […]

Read more »
“Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών” Απρίλιος 2016.

“Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών” Απρίλιος 2016.

To HAPPYORNOT®, το παγκόσμια βραβευμένο σύστημα μέτρησης Ικανοποίησης του Πελάτη, υποστηρικτής στο Συνέδριο «Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών» 2016.

H παγκόσμια βραβευμένη και επικρατέστερη λύση μέτρησης της Ικανοποίησης του Πελάτη HappyOrNot, ήταν υποστηρικτής στο Συνέδριο «Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών» που διοργανώθηκε από τη Boussias Communications, τη Δευτέρα 25 Απριλίου στο OTE Academy.

Στα πλαίσια του Συνεδρίου, περισσότεροι από 250 κορυφαίοι επαγγελματίες του χώρου της Εξυπηρέτησης Πελατών, αξιολόγησαν το περιεχόμενο του Συνεδρίου με τη λύση HappyOrNot που αντιπροσωπεύει η A HappyCompany (www.ahappycompany.gr) για την Ελλάδα και την Κύπρο και σφράγισαν την επιτυχία του Συνεδρίου, αξιολογώντας το με 80% θετικές απαντήσεις και έναν υψηλό δείκτη […]

Read more »
Above and Beyond Customer Service

Above and Beyond Customer Service

Above and Beyond Customer Service

By Shep Hyken
3 min read
How would you like your customers to describe your customer service? One of the highest compliments you can receive is when customers say, “They have the best customer service. They go above and beyond.”

I’ve heard this phrase repeatedly in the last week as four completely unrelated people have told me about their “above and beyond” customer experiences.

Most of these people were using the phrase to describe an over-the-top WOW customer service experience, but my definition of “above and beyond” is a little different.

Why is it different? Well, as I’ve written before, it […]

Read more »
What We Have Learned From Our Customers About Customer Feedback

What We Have Learned From Our Customers About Customer Feedback

What We Have Learned From Our Customers About Customer Feedback

By Sofia Sapojnikova | HappyOrNot
4 min read

Collecting more than 140 Million feedback a year from more than 2,000 companies has enabled HappyOrNot to gather an extensive worldwide market intelligence database. In this blog, we want to illustrate the importance of customer feedback and share with you our clients’ perspective on what it means to a business to have readily available customer feedback.

The road to customer success begins with a customer focus. To continue winning the hearts of customers and have a strong customer database requires knowledge and understanding of customers needs. It also […]

Read more »